الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

برنامه‌های موبایلی که در مسافرت‌های نوروزی به کارتان می‌آیند

  • کد خبر: ۱۰۲۲۶۵
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۷
برنامه‌های موبایلی که در مسافرت‌های نوروزی به کارتان می‌آیند
در گذشته اگر می‌خواستید به سفر بروید، باید از قبل نقشه‌های کاغذی مقصد را تهیه می‌کردید. اما امروز گسترده‌تر شدن اپلیکیشن‌های موبایلی جای آن‌ها را گرفته و کار را برای سفر کردن راحت کرده‌اند. امروز می‌خواهیم با تعدادی از اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند در سفر‌های نوروزی به کارتان بیایند بیشتر آشنا شویم.

به گزارش شهرآرانیوز - چند روز دیگر تعطیلات عید نوروز آغاز خواهند شد و امسال به لطف واکسیناسیون گسترده‌ای که در کشورمان انجام شده است، می‌توان با خیال راحت‌تر رهسپار سفر شد. در گذشته اگر می‌خواستید به سفر بروید، باید از قبل نقشه‌های کاغذی مقصد را تهیه می‌کردید و خیلی از اطلاعات لازم درباره مسیر و موارد مختلف سفر را از قبل به دست می‌آوردید. اما امروز گسترده‌تر شدن اپلیکیشن‌های موبایلی جای آن‌ها را گرفته و کار را برای سفر کردن راحت کرده‌اند. امروز می‌خواهیم با تعدادی از اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند در سفر‌های نوروزی به کارتان بیایند بیشتر آشنا شویم.

برای دانلود برنامه‌ها روی عکس آن‌ها کلیک کنید

برنامه‌هایی که در مسافرت‌های نوروزی به کارتان می‌آیندچمدان

جمع‌آوری وسایل و آماده کردن چمدان همیشه یکی از کار‌های لذت‌بخش و سخت هر سفر است. افراد بسیاری به صورت ذهنی فهرستی از وسایل مورد نیاز را جمع می‌کنند، اما یکی از بدترین اتفاقات این است که بعد از حرکت به سمت مقصد متوجه شوید به طور مثال شناسنامه خود را جا گذاشته‌اید. اپلیکیشن چمدان برای جلوگیری از این‌گونه اتفاقات ساخته شده است. با این اپلیکیشن می‌توانید فهرست وسایل بسازید و هم‌زمان با جمع‌آوری، تیک آن‌ها را هم بزنید تا مطمئن باشید چیزی را جا نخواهید گذاشت.


برنامه‌هایی که در مسافرت‌های نوروزی به کارتان می‌آیندآی‌بنزین

اگر قصد دارید با وسایل حمل‌ونقل عمومی مثل اتوبوس، قطار یا هواپیما به سفر بروید، خیلی از دردسر‌های مسیر رسیدن به مقصد را نخواهید داشت. اما اگر با خودرو شخصی خود سفر می‌کنید، یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید تمام نشدن بنزین است. اپلیکیشن آی‌بنزین به شما کمک می‌کند به‌سادگی نزدیک‌ترین پمپ بنزین را پیدا کنید. با اجرای اپلیکیشن کافی است به اینترنت متصل و GPS را فعال کنید. بعد از یافتن مکان جغرافیایی، نزدیک‌ترین جایگاه سوخت به شما نشان داده می‌شود. هم‌چنین با رفتن از پایین به بالای برنامه، می‌توانید فهرست نزدیک‌ترین جایگاه‌ها را مشاهده کنید.


برنامه‌هایی که در مسافرت‌های نوروزی به کارتان می‌آیندفوراسکوئر

با استفاده از اپلیکیشن فوراسکوئر به‌سادگی می‌توانید نزدیک‌ترین کافه، رستوران، موزه، فروشگاه و هر محل دیگری را که در آن ثبت شده باشد در مقصد سفرتان پیدا کنید. یکی از قابلیت‌های مفید برنامه فوراسکوئر این است که می‌توانید پیشنهاد‌های خود را به برای نمونه درباره سرویس‌دهی یک رستوران بنویسید و هم‌چنین نظرات دیگر کاربران را مشاهده کنید. خوشبختانه به لطف کاربران فعال ایرانی، اطلاعات بسیار زیادی از مکان‌های دیدنی و پیشنهاد‌های آن‌ها در این برنامه وجود دارد.


برنامه‌هایی که در مسافرت‌های نوروزی به کارتان می‌آیندلذت سفر

برنامه لذت سفر یک راهنمای گردشگری بسیار خوب برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن مجموعه بسیار متنوعی از هتل‌ها و قیمت‌های آن‌ها، اطلاعات شهرها، جاذبه‌های گردشگری و هم‌چنین موقیت جغرافیایی همه آن‌ها را گرد هم آورده است. هم‌چنین شما امکان مشاهده نظرات کاربران، مقایسه هتل‌ها و رزرو آنلاین اتاق را با این برنامه خواهید داشت. علاوه بر این امکانات، به وسیله قابلیت مسیریابی این برنامه می‌توانید پس از انتخاب مقصد مورد نظر، بهترین مسیر رسیدن به آن را مشاهده کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->